Infolinia 800 109 509

Saldeo dla Biur Rachunkowych

SaldeoSMART dla Biur Rachunkowych

SaldeoSMART to platforma do wsparcia obsługi Biura Rachunkowego, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla klientów Biura Rachunkowego do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

czytaj więcej

Pakiet Saldeo dla BR - Odczytywanie Dokumentów

Pakiet dla Biur Rachunkowych Odczytywanie Dokumentów to program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów z opcją importu faktur do programu księgowego lub systemu ERP. Jest połączony z elektronicznym archiwum dokumentów dla biura i firmy.

czytaj więcej

Pakiet Saldeo dla BR - Obieg Dokumentów

Saldeo Obieg Dokumentów to rozszerzenie Pakietu Odczytywanie Dokumentów o możliwość konfigurowania przez biuro rachunkowe obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów.

czytaj więcej

Pakiet Saldeo dla BR - Komunikacja z Klientem

To platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów z dostępem online do informacji o rozliczeniu księgowym, programem do wystawiania faktur oraz elektronicznym archiwum z dokumentami klienta.

czytaj więcej