Infolinia 800 109 509

Pakiet Saldeo dla BR - Komunikacja z Klientem

To platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów z dostępem online do informacji o rozliczeniu księgowym, programem do wystawiania faktur oraz elektronicznym archiwum z dokumentami klienta.

 

Praca z pakietem Komunikacja z Klientem w Biurze Rachunkowym

Nie trać czasu na wpisywanie faktur

Klient wystawia faktury w SaldeoSMART, co umożliwia ich zaimportowanie bezpośrednio do programu księgowego. SaldeoSMART współpracuje z ponad 20 programami księgowymi.

Zbierz dokumenty w jednym miejscu

Biuro korzystające z SaldeoSMART jest zawsze jeden krok przed konkurencją, ponieważ daje klientom dodatkowe narzędzie. Program do wystawiania faktur w ofercie to dodatkowa usługa dla klientów. Co więcej, aplikacja zmniejsza także ilość pracy biura, ponieważ pilnuje poprawności wystawianych faktur. SaldeoSMART to prawdziwy as w rękawie.

Zdobądź nowych klientów

Klient wystawia faktury w SaldeoSMART, co umożliwia ich zaimportowanie bezpośrednio do programu księgowego. SaldeoSMART współpracuje z ponad 20 programami księgowymi.

Zadbaj o wizerunek swojego biura

SaldeoSMART umożliwia obsługę klientów i oferowanie usług księgowych drogą internetową. W ten sposób jest bardziej dostępne i nowoczesne, jednocześnie zwiększając swój prestiż. Funkcjonowanie w sieci zwiększa bazę potencjalnych klientów i pozwala na zdobywanie nowych.

Korzystaj z łatwości obsługi

Program SaldeoSMART jest wyjątkowo prosty w obsłudze. Wszystko czego potrzebujesz to komputer z dostępem do Internetu. Intuicyjny interfejs pozwala na natychmiastowe przejście do szybszej i prostszej pracy. Co więcej, klient może korzystać z programu bezpośrednio ze strony Twojego biura, co jest dużym ułatwieniem dla obu stron.
 

Praca z pakietem Komunikacja z Klientem po stronie Klienta

Program do wystawiania faktur i bezpieczne archiwum dokumentów 24h/dobę

W SaldeoSMART Klient ma możliwość wystawiania wielu rodzajów faktur (VAT, zaliczek, korekt …) i wysłania ich mailem bezpośrednio do kontrahenta. Dodatkowo archiwum dokumentów ze skanami zawsze jest pod ręką, a dzięki wyszukiwarce ich odnalezienie jest niezwykle proste.

Historia rozliczeń księgowych online

Biuro rachunkowe przesyła przez Saldeo rozliczenie każdego miesiąca. Dzięki temu tworzy się historia wyników firmy, należnych podatków oraz składek ZUS. Dodatkowo rozliczenie prezentowane jest na graficznych wykresach, które ułatwiają analizę. SaldeoSMART pozwala na kontrolę płatności podatków i składek ZUS, a dzięki automatycznym przypomnieniom na maila, Klient nie spóźni się z wymaganymi płatnościami.

Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura

Zamiast tracić czas na dostarczanie i odbieranie potrzebnych dokumentów z biura można automatycznie - a więc szybko i łatwo - przesyłać je między sobą za pomocą systemu. Przekazywanie dokumentów przez SaldeoSMART jest znacznie bezpieczniejsze niż klasyczną drogą mailową.

Baza dokumentów kadrowych - e-teczki pracownicze

W SaldeoSMART jest wydzielona przestrzeń na dokumenty dotyczące akt osobowych pracowników (umowy, aktualne zaświadczenia, wnioski urlopowe czy badania) z podziałem na Teczki A, B, C i D. Biuro rachunkowe może załączać dla pracowników przygotowane listy płac czy inne dokumenty. Dzięki temu są pod ręką 24h/dobę.

Bieżący bilans zysków i strat

System, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, na bieżąco prezentuje Klientowi szacunkowy wynik jego firmy w danym miesiącu. Dzięki temu, w każdym momencie miesiąca ma wgląd w zyskowność firmy.
 

Korzyści pakietu:

  • oszczędność czasu dzięki szybkiemu importowi faktur, automatycznej wysyłce informacji oraz bieżącemu dostępowi do dokumentów;
  • zwiększenie przychodów z działalności, dzięki niższym kosztom obsługi Klienta;
  • zwiększenie satysfakcji Klientów, dzięki błyskawicznej komunikacji.

Zapytaj nas o pakiet dla Biur Rachunkowych: