SaldeoSMART dla firm
SaldeoSMART to platforma wspierająca obieg dokumentów w firmach, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. Usługa jest wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów oraz raporty analityczne.
Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.
Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.
Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.
Rozwiązanie pozwala na synchronizację z wieloma programami finansowymi, między innymi z InsERT GT oraz enova 365, dostępne do uruchomienia zarówno w wersji lokalnej jak i w chmurze KOMAKO.asp.
Pakiet Odczytywanie Dokumentów
Pakiet Odczytywanie Dokumentów to program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów firmy (faktur, wyciągów bankowych, innych typów)
z opcją importu faktur do programu księgowego lub systemu ERP
i elektronicznym archiwum dokumentów.
Pakiet Obieg Dokumentów
Pakiet Obieg Dokumentów to program do tworzenia indywidualnych obiegów dokumentów wraz z odczytywaniem papierowych i elektronicznych faktur oraz opcją importu do programu księgowego.
Pakiet Moja Firma
Rozwiązania, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie dokumentami w firmie, stworzone z myślą o potrzebach firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.